"Ar det efterfest pa var balkong"

I eftermiddag ar det live-musik hos CasaSiri, det blir som vanligt full rulle men tyvarr lite klent med svenskar (inget fel med norrmen, har ju en del norsk-blod i mina vener). Men vore kul med lite tyngd bakom onskemal om en och annan svensk truddelutt. Hur som haver vi har det underbart i sol och vatten och en liten whisky till och fran. Detta maste vara en forsmak av himmelriket, eller atminstoden tiden som pensionist. Som synes har 170 dagars-vallen spruckit (lite vajs med timmarna, nedraknaren har inte fattat det dar med sommar/vinter-tid, men det bjudar jag pa) Hoppas att det inte ar alltfor elandigt dar hemma vid. Ha De´

Kommentarer
Postat av: Svarten

När jag läser sånt sittandes i ett snöblaskigt Uppsala, så ångrar jag bittert att jag inte hängde på.

2010-11-12 @ 20:26:42
URL: http://svarten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0