Färdig packat

Nu är det änligen fredagskväll som man skulle sagt OM man jobbat.
Själv konstaterar jag lungt att man överlevde första arbetsbefirade veckan.
Allt är nu packat och klart, stora väskan väger 19,5 kg, handbagaget 8,0 kg, 
(bara att hoppas att vågen på flyget är kallibrerad).
Ett glas vin och lite avkoppling med "Så ska det låta" står närmast på agendan.
i morgon kl. 11.40 lyfter planet mot Stockholm för övernattning Söndagmorgon 07.45
lyfter Lufthansa mot Venedig.
Restenblir bara äckligt lat lyx!!!!!

Kommentarer
Postat av: Helene

Låter ju som att passionärslivet är helt ok :-). Ha det gott på resan! Kram

2011-05-06 @ 21:55:31
Postat av: Anette Reutergard

Hej mina vänner! Nu är ni kanska på väg till flygpltsen vid denna stund. Hoppas ni får det underbart, intressant och spännande! Njut för mig också snälla, en dag skall jag banne mig också på en kryssning!

Massor av kramar

Anette

2011-05-07 @ 07:47:53
Postat av: Emtehed

Anette;

Ja inte riktigt, just nu är det dusch och frukost.

Sen kommer Emma och skjutsar oss till Flyget mot Stockholm. En natt på hotell och sedan i morgon Lufthansa mot Venedig och fartyget.

2011-05-07 @ 07:53:50
URL: http://emtehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0