En slitsam lördag



Igår fick jag slita riktigt ordentligt.
Först fixa frukost sedan en lååååång promenad på mer än 1 km för att komma till en affär med vettigt sortiment, sen lika långt tillbaka med en TUNG rygsäck, packa up o plocka in all matan göra lunch och packa ner för att ta till Anfi-stranden, en promenad på flera hundra meter.
Men slitet var inte slut med detta, på eftermiddagen var det våttorkning av ALLA golv och slutligen tillagning av middagsmat, en kulinarisk höjdarmiddag bestående av potatismos och stekt prinskorv (eftersom den förb...de affören inte hade nån fläskfilé kvar och jag hade "glömt" ta fram fisken ur frysen).
Vad har detta med bilden att göra???
INGENTING!
Bilden är Bar La Palmera:s "ägg o bacon smörgås" som med en kall öl smakar underbart efter man varit på tisdagsmarknaden i Arguineguin och stannar till i CC Ancora på vägen hem.

Kommentarer
Postat av: Helene

Men kära nån! Slitsamt värre! Allt detta utfört i olidligt många plusgrader förstår jag också :)

Men med tanke på middagen så blev väl mamma glad. Så kolla med henne, du kanske tog fram fisken men hon stoppade in den igen???

Kram

2011-11-06 @ 16:22:27
Postat av: Svarten

Det där var ju min favoritmacka som liten, men utan bacon. Jag gjorde hål i en tjock brödskiva med en äggkopp och knäckte ned ett ägg i hålet och stekte. Måste testa igen, nu med en baconskiva - och en öl.

2011-11-06 @ 16:40:28
URL: http://svarten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0