Värden är liten

Man flyger 6 timmar söder ut för att sola o bada o kanske ta en liten drink
i all anonymitet:
Vad händer?
Jo, inom 2 dagar börjar vi att prata med ett svensk par som visade sig komma från
Timrå, där mina två stora barn bor.
 
Efter ytterligare knappt 2 dagar pratar vi med en norrman som haft "hytte" (fritidshus)
på samma lilla ö (Monsö) som vår yngsta dotters frus syster o fru just byggt sin "hytte"
 
Inväntar nu med spänning att stöta på någon som känner min bror.
 
Lilla Frugan väntar sig nog att stöta på någon som blivit behandlad av sin tandhygienistdotter
eller blivit "haffad" av sin polisson
 
Fortsättning följer (troligtvis)

Kommentarer
Postat av: Helene

Hahaha, nån som känner mig eller brorsan håller sig nog så anonyma som möjligt. För säkerhets skull liksom.
Ni verkar ju ha det bättre än toppen, härligt!
Kram till er

2013-09-21 @ 22:31:34
Postat av: JanE

Helene:
Säg inte det.
När jag sitter och inväntar din mors uppvaknande,
ränner det omkring en massa konstiga lättklädda personer med färggranna skor.
Och med tanke på hennes plåster är det väl inte förvånande om det dyker upp nån knarkspanare.

2013-09-21 @ 23:23:15
Postat av: Helene

Hahaha, ja vem vet. Har inte du också lite narkotiska spår i kroppen efter dina gall-bravader nyligen?
Denna resa kan ju utvecklas till något hårresande....
Ta de lugnt med de färgglada skorna hur som :)

2013-09-24 @ 16:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0