Vaknat till från lång bloggslummer

Fick ett ryck att skriva nå´t på min blogg.
Temat blir resor:
Det är silverbröllop i år och vi firar med två resor.
Resa ett:
4-dagars Göta Kanal kryssning eftersom det var vår bröllopsresa.
Vi gjorde om samma resa efter att varit gifta i 10 år.
De tre kryssningarna har gått från Göteborg men med olika båtar (Diana, Juno, Wilhelm Tham).
Resa två:
Vi kommer att vara i "vårt" kära Arguineguin/Patalavaca, Gran Canaria, två månader + en vecka.
Hyrt först privat i Doñana-huset och avslutar med vår vecka på Anfi Beach Club.
 
Som ett ödets nyck (eller om nån där uppe styrde det) drabbades jag av akut gallsten mitt emellan de två resorna.
Tack vare två förstående läkare klämde dom snabbt in en operation så att jag skulle hinna bli återställ och pigg
så att vi skulle kunna åka på vår långvistelse till GC. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Svarten

Glad över att du mår bra och kul att något händer på bloggen.

2013-09-06 @ 20:19:31
URL: http://svarten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0