Besök på Anfi-stranden, 1:a nov

När Lilla Frugan haft en bra natt (plåsterbyte dagen innan) och
det är strålande sol och lagom värme (=mindre än +30, nåja i solen var det betydligt mer)
ja, då är det en perfekt dag för promenad till "vår" vita strand!
Vattnet var nästan ljummet efter några dagar pålandsvind, underbart!
För att korta av "onödigt" gående har vi börjat "luncha" direkt efter bron på hjärteön.
 
Utsikten är inte fyskam där heller!!!
Det är i den svarta stockpergolan vi brukar sitta och inta lunchvätska innan vi går tillbaka till stranden.
Lilla Frugan för nya bad och jag för en liten "upptäcksfärd" för att försöka lokalisera två studiolägenheter,
för uthyrning till rimligt pris, i Urbanizaciòn Los Caideros.
 
PS
Hittade naturligtvis inte fram till lägenheterna i de labyrintliknande smala gångarna med återvändsgränder.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helene

Vad bra att du hittade ut igen iaf :)
Det verkar inte gå nån nöd på er direkt, härligt!
Kram till er!

2013-11-02 @ 09:55:15
Postat av: Anonym

Va :-o ska du hyra Två lägenheter?????
och nu?

2013-11-02 @ 10:04:50
Postat av: JanE

Helene:
Jag har ju bra lokalsinne;-) och det kanske varit lättare att hitta lägenheterna om jag haft en adress:-D.
Kram tillbaka från mig OCH "Lilla Frugan"

Anonym:
Nej, jag skall inte hyra NU men alltid bra att veta hur billiga lägenheter ser ut i verkligheten!

2013-11-02 @ 10:10:32
URL: http://emtehed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0