Em helmulen dag!

Ingen stekande sol idag, som gjord för en vandring in till centrum för matinköp.
Skulle bli skönt att slippa svetten rinna längs kroppen. (trodde jag ja)!
Det visade sig att det var närmare +30 grader trots den uteblivna solen!
Nåja, jag hade lovat Lilla Frugan stekta, FÄRSKA, kycklingklubbor  och majskolvar, så det var bara
att "snöra på sig" vandringssandalerna och gå!
Man blev inte lite svettig (men det gällde även de flesta andra kunder) :-(
Men trots lördag, hade SPAR-butiken dagsfärska klubbor :-) passade även på att köpa en "tårta" blandade
små kanariska ostar, dom är sååå goda. Lite gott vin gör inte det hela sämre ;-D
 
Skulle jag dessutom återgå till att vinna på V75 igen (trots att jag köpt och kollat aftonbladets spelbilaga)
kommer kvällen att bli fulländad!

Kommentarer
Postat av: JanE

Japp, det blev nästan 500kr idag, trots att jag köpt Aftonbladet och kollat spelbilagan :-D
(det tråkiga var att om jag vågat lita på A-bladet,
i "rätt lopp" hade det blivit betydligt mer)

2013-11-02 @ 22:21:16
URL: http://emtehed.blogg.se
Postat av: Helene

Minsann! Grattis!

2013-11-02 @ 23:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0