Annandag Jul och 125 dagar kvar (+några timmar)

Frånsett envisa parasiter och istidstemperaturer har Östersund klarat årets avlutning bra (inga överdrivna snöoväder som kusten och södra Sverige). Läkaren som sjukskrev mig i hela 5 veckor, vilket jag tyckte verkade onödigt länge, visste nog vad han gjorde. Några timmars lätt aktivitet så som stökande med julskinkan eller mysig uppesittarkväll på julafton eller några timmar med att lägga upp foton på mitt Picasa webbalbum eller en kort långsam promenad för att lämna in V75:ans jackpottomgång innebär behov av en stunds sängläge. Däremot har det inte blivit nån fortsättning på mina försök att rödfärga Storsjön, inte ens några droppar att stänka på nån liten fågel så att den skulle likna en domherre (har satt upp skinksvålen i ett träd som julmat åt fågelstackarna). Men fortfarande kan det finnas fläckar av röd snö, så varningen kvarstår: ÄT INTE RÖDSNÖ!!! PS Det finns en länk till Picasawebbalbumet längst ner till vänster på bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0