Jag har ätit Sushi!!!!!!!!!!!!

Jag är som synes inte flitig att skriva inlägg.
Men nu måste jag skriva om att något ytterst märkligt skett, JAG har ätit sushi.
Inte bara en gång utan två gånger.
Den första gången var under "hot", vid ett affärsmöte blev jag nödd och tvungen att smaka
två bitar -Jämtlänsk sushi- för att inte riskera att misslyckas med ett ekonomiskt avtal.
Döm om min överraskning, det var riktigt gott. Så inför kvällens V64-tittande köptes det
hem en sk. klassisk 8-bitars variant att dela med lilla frugan. med ett glas gott vitt vin
smaskade vi på "godsakerna".
Så vem vet. innan man vet ordet av kanske jag slaskar i mig en messmörssmörgås också (men fan tro´t)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0