Lapis är inte samma sak som lakris

Har varit och visat finger åt min doktor. Det resulterade i att han ordinerade lapisbehandling av skärskadan på mitt finger. Efter lapisstrykning blev fingertoppen svart som lakris. Men det skall ni veta det smakade allt annat än lakris. Hur som hellst hade det inte nån avgörande effekt så nu efter ett antal återbesök har jag äntligen fått fingret opererat. Eller som dom säger: man har skedat bort felläkt sårvävnad. Det svider nu när bedövningen släpper men sen blir det nog bra och fint så jag kan njuta av vår novembersemester. Tänkt det är nog den SISTA semestern jag får uppleva. Som pensionär får man ju ingen semester. (Men som kompensation får man betala högre skatt, om vi nu inte får ett efterlängtat regeringsskifte)

Kommentarer
Postat av: Helene

Livet är hårt å skitigt ;-)

Blev du tvungen att vara sjukskriven nu också??

Passa på isf för det kan du heller inte vara efter april nästa år!

Kram på er!

2010-09-14 @ 09:47:24
Postat av: Emma

Klart att pensionärerna ska betala högre skatt, så får ni leva på era rika barn istället, såvida de inte blir sjukskrivna för då går allt käpprätt åt fanders!

2010-09-15 @ 09:18:58
URL: http://rindbergemtehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0