Fantastik avtackning

Måste bara nämna något om den storslagna avtackningen i dagar två!
Vid eftermiddagskaffet på torsdagen (28/4) höll AMO-chefen ett hyllningastal
om min fantastiska person. Till och med jag blev imponerad. Att jag är bra vet jag,
men att jag var så bra det har jag väl inte "vetat".
Avtackningen fortsatte med tårtkalas för all personal på fredagen (29/4).
Låter kanske inte sååå märkvärdigt men det var år och dar sedan nån  avfirades med
att arbetsgivaren bjöd på tårta (det har dom blivande pensionärerna fått stå för själva)
Och som om detta inte var nog kommer mina arbetskamrater att fixa nåt festligt den 20 maj för mig.
Lite bävar jag nog för innehållet den dagen men roligt kommer det att bli!!!

Som ytterligare glädjeinslag har även min lilla fru fått storslagen avtackning från sin arbetsplats.
Så vi går här hemma och är mycket stolta o nöjda. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0