Vår egen bröllopsdag

För en vecka sedan, 23 juli, hade jag och lilla frugan 23-årig bröllopsdag.
Av kända skäl blev det naturligtvis inte så mycket firande.

Jag har tidigare (11 juli) skrivit om vårt utedass men här kommer historien igen,
nu med bilder.

Men för att blicka bakåt i tiden, när vi firade vår 1-åriga dag fick lilla frugan
en något udda present.
Hon hade en tid önskat sig ett riktigt gammaldags utedass.
Naturligtvis tog jag fram hammare och såg, letade fram lite gammalt grånat
virke som jag efter bästa förmåga och mycket kärlek färdigställde ett dass i gammal stil.

Jag blev riktigt stolt över det färdiga resultatet:





Notera det lilla hålet med plats för en potta under som var avsett för
vår dotter som nu är vuxen och med sin "lilla fru" själv nyss firat 1-årig bröllopsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0